شرح وظایف

1)        اسکن نمودن نامه ها، شماره نمودن نامه ها،ثبت خلاصه نامه های صادره و وارده در سیستم دبیرخانه و دفتر اندیکاتور

2)        بایگانی نامه ها در پرونده های مربوطه، تعویض پوشه پرونده های مستعمل، بازبینی ضمائم نامه های وارده و صادره و تفکیک آنها.

3)        بایگانی پرونده ها ، نامه ها ، اوراق و اسناد اداری برابر دستورالعمل مربوطه نامه ها.

4)        تهیه گزارشهای مورد لزوم جهت مقام مافوق.

5)        تایپ نامه ها و صورتجلسات حوزه های مختلف

6)        تهیه صورت مایحتاج ملزومات اداری مورد نیاز واحد مربوطه ، کپی گرفتن از فاکس های رسیده.

7)        تحویل گرفتن نامه ها از مامور پست، حفظ و نگهداری دفاتر و پرونده های بایگانی جهت مراجعه مجدد ، کنترل پرونده های به امانت برده شده ، پیوست نمودن سوابق نامه ها جهت ارسال.

8)        ارسال نامه ها به ترتیب اولویت ارسال (فوری و عادی) ، جمع آوری رسید نامه های پیشتاز و سفارشی و تحویل آنها به امور مالی اداره کل جهت پرداخت هزینه های آنها ، فاکس نمودن نامه ها و دعوتنامه های فوری ، تحویل نامه های رسیده به واحدهای مختلف اداره کل.

9)        پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور

10)     دریافت و ارسال نامه ها از طریق خط دولت

11)     انجام سایر امور ارجاعی به دبیرخانه

تاریخ به روز رسانی:
1400/12/01
تعداد بازدید:
4988
Powered by DorsaPortal